7 października 2021 r.
godz. 9.00
czas trwania
ok. 150 minut
Wydarzenie stacjonarne
lub online
Tempo cyfryzacji biznesu nie zwalnia. Po najnowsze rozwiązania technologiczne sięgają już nie tylko duże korporacje, ale i mniejsze przedsiębiorstwa z różnych branż. Zbadaliśmy, jakie trendy w cyfrowej transformacji firm odgrywają najważniejszą rolę w rozwoju biznesu i na jakie rozwiązania będą stawiać organizacje w najbliższych 5 latach.
Wnioskami z badania podzielimy się z Tobą podczas śniadania biznesowego „Trendy 2025: 10 kierunków w transformacji technologicznej biznesu”, podczas którego wystąpią eksperci Eurofactor Polska EFL, BIG, Asseco Data System oraz MDDP.
Partnerem wydarzenia jest Eurofactor Polska świętujący jubileusz 10-lecia działalności w Polsce.
Spotkanie odbędzie się 7 października br. w Warszawie i będzie transmitowane online na żywo. Dzięki temu możesz wziąć stacjonarny udział w wydarzeniu lub obejrzeć transmisję, jeśli nie możesz być na miejscu.
Aby wziąć udział w bezpłatnym śniadaniu biznesowym, wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny – odpowiedni dla spotkania stacjonarnego lub online!
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą faktoringową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak FORIN Sp. z o. o. – firmie faktoringowej Banku Millennium - jednej z pierwszych na polskim rynku firm faktoringowych - gdzie piastował stanowisko Szefa Zespołu Marketingu firmy. W BZWBK Faktor Sp. z o. o. pracował na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu oraz Dyrektora Projektów Strategicznych, był odpowiedzialny m.in. za opracowanie strategii wejścia na rynek, model biznesowy oraz stworzenie struktury firmy i wdrożenie produktów faktoringowych. Karierę zawodową kontynuował w Hilton–Baird Polska sprawując funkcję Dyrektora i Członka Zarządu. Od czerwca 2011 r. jest Prezesem Zarządu Eurofactor Polska SA (poprzednio Credit Agricole Commercial Finance Polska SA), spółki faktoringowej należącej do Grupy EFL. Odpowiadał za zbudowanie spółki i uruchomienie działalności operacyjnej. Jest autorem licznych publikacji na temat faktoringu w polskiej prasie specjalistycznej.
Wojciech Przybył ukończył kierunek Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia MBA. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w branży reklamowej przeprowadzając jedne z bardziej interesujących kampanii w Polsce. W kolejnej dekadzie był zaangażowany w projekty związane z nowymi technologiami: poland.com oraz T-Systems. W EFL od 2002 roku, zajmował stanowiska Dyrektora Departamentu Marketingu, a następnie Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta. W 2009 r. powierzono mu utworzenie nowego podmiotu EFL Finance, w którym opracował procedury, księgowość, IT, szkolenia i współpracę biznesową z ubezpieczycielami. Od 2018r. odpowiada za rozwój Departamentu Innowacji w EFL. Jest Członkiem Rady Nadzorczej EFL Finance.
Swoją karierę zawodową zaczynał jako programista i od 1996 r. związany był z firmą ADH-Soft sp. z o.o. , w której w latach 2001 - 2009 pełnił funkcję Dyrektora Działu Oprogramowania. Zarządzał zespołami programistów i analityków, a także sprawował nadzór nad rozwojem systemu LEO oraz nad innymi projektami od strony analitycznej i funkcjonalności systemów. W 2009 r. wszedł do Zarządu tej spółki, a w latach 2011 – 2016 sprawował w niej funkcję Prezesa Zarządu. Po przejęciu ADH – Soft przez Asseco, został Wiceprezesem Zarządu nowoutworzonej spółki Asseco Data Systems, w której odpowiada za współpracę z branżą leasingową i sprawuje nadzór nad Pionem Oprogramowania dla Finansów. Jest absolwentem Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się rozwojem fizyki, a także nowymi technologiami, takimi jak AI czy robotyzacja.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002) oraz Studiów Podyplomowych SGH: Blockchain, Inteligentne Kontrakty oraz Waluty Cyfrowe (2019). Sławomir Grzelczak od 2001 r. do 2009 r. związany był z międzynarodową wywiadownią gospodarczą - Dun&Bradstreet. Zaczynał jako dyrektor operacyjny (2002-2004), by w latach 2004-2009 objąć stanowisko prezesa zarządu polskiego oddziału D&B. W 2009 r. przeszedł do Grupy Bisnode, partnera strategicznego D&B Corporation. Od 2009 r. do 2012 r. kierował Grupą Bisnode. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał, zarządzając też czterema należącymi do niej spółkami. Od 2012 r. do kwietnia 2013 r. zatrudniony, przez lidera w obszarze ubezpieczeń należności, Grupę Coface. W Coface Central Europe Holding rozwijał nowe produkty i koordynował działania w obszarze informacji gospodarczej na 12 rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był dyrektorem zarządzającym Coface Słowenia. Od kwietnia do czerwca 2013 r. zasiadał w Zarządzie Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiadał za Pion Biznesu Korporacyjnego. Od lipca 2013 r. w randze wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. jest odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego. Od końca czerwca 2014 r. pełni również funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. W grudniu 2020 r. wszedł do Rady Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Ekspert w zakresie podatku VAT na rzecz polskich i zagranicznych spółek z różnych branż (m.in. leasingowa, flotowa, finansowa, FMCG, retail, budowlana). Ma szerokie doświadczenie w doradztwie dotyczącym zagadnień związanych z mechanizmem podzielonej płatności oraz dochowaniem należytej staranności w VAT. Zaangażowana w szereg projektów nastawionych na ograniczenie ryzyka w obszarze podatku od towarów i usług oraz odpowiedzialności karnej skarbowej członków zarządu i osób decyzyjnych, w szczególności firm działających w branżach wrażliwych na wyłudzenia VAT. Doradza Klientom rozpoczynającym działalność na rynkach zagranicznych oraz w Polsce pod kątem opracowania łańcuchów dostaw towarów i dokumentowania w obrocie międzynarodowym. Ma szerokie doświadczenie w projektach obejmujących przegląd rozliczeń podatkowych spółek z różnych branż oraz koordynację bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatków VAT, CIT, PIT, podatków międzynarodowych oraz odpowiedzialności karnej skarbowej na ich rzecz. Doradza i reprezentuje Klientów w sporach z organami podatkowym oraz sądami administracyjnymi.
Badaniami rynku zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Był odpowiedzialny za prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych, a także za koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Prowadził warsztaty strategiczne, budował modele badawcze i wdrażał nowe metodologie. Odpowiadał też za sprzedaż i marketing w firmach badawczych. Od 2012 roku specjalizuje się w badaniach trendów w segmencie B2B i w diagnostyce organizacyjnej. Dostarcza zarządom wiedzy oraz inspiracji do rozwoju strategii, a także do zwiększenia efektywności działania. Monitoruje trendy w różnych obszarach funkcjonowania biznesu, w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim, transformacji cyfrowej i ekspansji zagranicznej. Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prelegent na konferencjach branżowych.
Tempo cyfryzacji biznesu nie zwalnia. Po najnowsze rozwiązania technologiczne sięgają już nie tylko duże korporacje, ale i mniejsze przedsiębiorstwa z różnych branż. Zbadaliśmy, jakie trendy w cyfrowej transformacji firm odgrywają najważniejszą rolę w rozwoju biznesu i na jakie rozwiązania będą stawiać organizacje w najbliższych 5 latach.
Wnioskami z badania podzielimy się z Tobą podczas śniadania biznesowego „Trendy 2025: 10 kierunków w transformacji technologicznej biznesu”, podczas którego wystąpią eksperci Eurofactor Polska EFL, BIG, Asseco Data System oraz MDDP.
Partnerem wydarzenia jest Eurofactor Polska świętujący jubileusz 10-lecia działalności w Polsce.
Spotkanie odbędzie się 7 października br. w Warszawie i będzie transmitowane online na żywo. Dzięki temu możesz wziąć stacjonarny udział w wydarzeniu lub obejrzeć transmisję, jeśli nie możesz być na miejscu.
Aby wziąć udział w bezpłatnym śniadaniu biznesowym, wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny – odpowiedni dla spotkania stacjonarnego lub online!
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą faktoringową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak FORIN Sp. z o. o. – firmie faktoringowej Banku Millennium - jednej z pierwszych na polskim rynku firm faktoringowych - gdzie piastował stanowisko Szefa Zespołu Marketingu firmy. W BZWBK Faktor Sp. z o. o. pracował na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu oraz Dyrektora Projektów Strategicznych, był odpowiedzialny m.in. za opracowanie strategii wejścia na rynek, model biznesowy oraz stworzenie struktury firmy i wdrożenie produktów faktoringowych. Karierę zawodową kontynuował w Hilton–Baird Polska sprawując funkcję Dyrektora i Członka Zarządu. Od czerwca 2011 r. jest Prezesem Zarządu Eurofactor Polska SA (poprzednio Credit Agricole Commercial Finance Polska SA), spółki faktoringowej należącej do Grupy EFL. Odpowiadał za zbudowanie spółki i uruchomienie działalności operacyjnej. Jest autorem licznych publikacji na temat faktoringu w polskiej prasie specjalistycznej.
Wojciech Przybył ukończył kierunek Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia MBA. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w branży reklamowej przeprowadzając jedne z bardziej interesujących kampanii w Polsce. W kolejnej dekadzie był zaangażowany w projekty związane z nowymi technologiami: poland.com oraz T-Systems. W EFL od 2002 roku, zajmował stanowiska Dyrektora Departamentu Marketingu, a następnie Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta. W 2009 r. powierzono mu utworzenie nowego podmiotu EFL Finance, w którym opracował procedury, księgowość, IT, szkolenia i współpracę biznesową z ubezpieczycielami. Od 2018r. odpowiada za rozwój Departamentu Innowacji w EFL. Jest Członkiem Rady Nadzorczej EFL Finance.
Swoją karierę zawodową zaczynał jako programista i od 1996 r. związany był z firmą ADH-Soft sp. z o.o. , w której w latach 2001 - 2009 pełnił funkcję Dyrektora Działu Oprogramowania. Zarządzał zespołami programistów i analityków, a także sprawował nadzór nad rozwojem systemu LEO oraz nad innymi projektami od strony analitycznej i funkcjonalności systemów. W 2009 r. wszedł do Zarządu tej spółki, a w latach 2011 – 2016 sprawował w niej funkcję Prezesa Zarządu. Po przejęciu ADH – Soft przez Asseco, został Wiceprezesem Zarządu nowoutworzonej spółki Asseco Data Systems, w której odpowiada za współpracę z branżą leasingową i sprawuje nadzór nad Pionem Oprogramowania dla Finansów. Jest absolwentem Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się rozwojem fizyki, a także nowymi technologiami, takimi jak AI czy robotyzacja.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002) oraz Studiów Podyplomowych SGH: Blockchain, Inteligentne Kontrakty oraz Waluty Cyfrowe (2019). Sławomir Grzelczak od 2001 r. do 2009 r. związany był z międzynarodową wywiadownią gospodarczą - Dun&Bradstreet. Zaczynał jako dyrektor operacyjny (2002-2004), by w latach 2004-2009 objąć stanowisko prezesa zarządu polskiego oddziału D&B. W 2009 r. przeszedł do Grupy Bisnode, partnera strategicznego D&B Corporation. Od 2009 r. do 2012 r. kierował Grupą Bisnode. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał, zarządzając też czterema należącymi do niej spółkami. Od 2012 r. do kwietnia 2013 r. zatrudniony, przez lidera w obszarze ubezpieczeń należności, Grupę Coface. W Coface Central Europe Holding rozwijał nowe produkty i koordynował działania w obszarze informacji gospodarczej na 12 rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był dyrektorem zarządzającym Coface Słowenia. Od kwietnia do czerwca 2013 r. zasiadał w Zarządzie Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiadał za Pion Biznesu Korporacyjnego. Od lipca 2013 r. w randze wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. jest odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego. Od końca czerwca 2014 r. pełni również funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. W grudniu 2020 r. wszedł do Rady Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Ekspert w zakresie podatku VAT na rzecz polskich i zagranicznych spółek z różnych branż (m.in. leasingowa, flotowa, finansowa, FMCG, retail, budowlana). Ma szerokie doświadczenie w doradztwie dotyczącym zagadnień związanych z mechanizmem podzielonej płatności oraz dochowaniem należytej staranności w VAT. Zaangażowana w szereg projektów nastawionych na ograniczenie ryzyka w obszarze podatku od towarów i usług oraz odpowiedzialności karnej skarbowej członków zarządu i osób decyzyjnych, w szczególności firm działających w branżach wrażliwych na wyłudzenia VAT. Doradza Klientom rozpoczynającym działalność na rynkach zagranicznych oraz w Polsce pod kątem opracowania łańcuchów dostaw towarów i dokumentowania w obrocie międzynarodowym. Ma szerokie doświadczenie w projektach obejmujących przegląd rozliczeń podatkowych spółek z różnych branż oraz koordynację bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatków VAT, CIT, PIT, podatków międzynarodowych oraz odpowiedzialności karnej skarbowej na ich rzecz. Doradza i reprezentuje Klientów w sporach z organami podatkowym oraz sądami administracyjnymi.
Badaniami rynku zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Był odpowiedzialny za prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych, a także za koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Prowadził warsztaty strategiczne, budował modele badawcze i wdrażał nowe metodologie. Odpowiadał też za sprzedaż i marketing w firmach badawczych. Od 2012 roku specjalizuje się w badaniach trendów w segmencie B2B i w diagnostyce organizacyjnej. Dostarcza zarządom wiedzy oraz inspiracji do rozwoju strategii, a także do zwiększenia efektywności działania. Monitoruje trendy w różnych obszarach funkcjonowania biznesu, w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim, transformacji cyfrowej i ekspansji zagranicznej. Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prelegent na konferencjach branżowych.