W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
Marketing pod cyfrową presją, czyli co każdy lider powinien dziś wiedzieć Marketing pod cyfrową presją, czyli co każdy lider powinien dziś wiedzieć

Co piąta firma wpisała cyfryzację marketingu w swoją strategię, uznając go za priorytet, a 41% firm traktuje ją jako kluczowy kierunek rozwoju. Tak wynika z najnowszego raportu „Marketing pod cyfrową presją” opracowanego przez redakcję „ICAN Management Review” i firmę Delve, topowym doradcą w obszarze cyfryzacji marketingu. W badaniu wzięło udział 329 menedżerów wyższego szczebla, reprezentujących prezesów oraz szefów finansów i marketingu.

Raport jasno pokazuje, że:

  • Konsumenci na dobre zadomowili się w kanałach elektronicznych i korzystając z cyfrowych możliwości bez sentymentu porzucają te marki, które za zmianami nie nadążyły.
  • Rewolucje technologiczna i demograficzna wymuszone pandemią zmuszają marketing do silnej transformacji i zwiększenia tempa działań.
  • Firmy są świadome nieuchronności cyfryzacji marketingu, ale czasem nie do końca wiedzą, jak to sprawnie przeprowadzić.
  • Firmy muszą dziś podążyć za migracją cyfrową konsumentów i nauczyć się rozpoznawać nowe trendy, dotyczące zmiany nawyków, oczekiwań i potrzeb klientów i wyciągać z nich właściwe wnioski.

Co to oznacza dla Twojej firmy? Już 14 grudnia oglądaj webinarium i dowiedz się:

  • Jaki wpływ ma cyfryzacja marketingu na pozycję rynkową firmy i jej strategię konkurowania?
  • Jakie trendy dyktują dziś efektywność działań marketingowych i ich wpływ na wzrost organizacji i wprost na przychody ze sprzedaży?
  • Jakie są najlepsze praktyki w mojej branży?
  • Jak dziś rozumieć cyfryzację marketingu? Skąd wiedzieć, jakie podejście i technologie są najlepsze dla mojej organizacji i jej celów biznesowych?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Agenda:

09:30 - 09:50
Premiera raportu "Marketing pod cyfrową presją"
Paweł Kubisiak, Editor-at-large, ICAN Management Review
09:50 - 10:20
Cyfryzacja marketingu krok po kroku: od czego zacząć, by przenieść organizację na nowy poziom cyfrowej dojrzałości
Agata Krawiec - Rokita, General Manager, DELVE
  • Digital marketing na agendzie zarządów: dlaczego to najlepszy kierunek w drodze do wzrostu przychodów i realizacji innych celów biznesowych? Przykłady spektakularnych sukcesów.
  • Jak przekonać zarząd do odważniejszych działań w obszarze cyfryzacji marketingu?
  • Zacznijmy od podstaw: czego potrzebuję by zacząć proces cyfryzacji marketingu?
  • Jak przyciągnąć do firmy cyfrowe talenty?
10:20 - 11:00
Dyskusja praktyków: Cyfrowa rewolucja w marketingu: jak radzą sobie z tym liderzy rynku?
Joanna Koprowska, Redaktorka ICAN Management Review oraz MIT Sloan Management Review
  • Agata Krawiec - Rokita, General Manager, DELVE
  • Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu, Nest Bank
  • Maciej Żyto, Digital Director, PLAY
  • Marta Stefańska, Head of Marketing & Communication, EXATEL
  • Piotr Antosiewicz, Dyrektor Marketingu, Unum Życie TUiR S.A.
11:00 - 11:30
Q&A i networking

Poznaj naszych ekspertów:

Agata Krawiec-Rokita
Agata Krawiec-Rokita
General Manager CEE, DELVE

Agata jest praktykiem i ekspertem w obszarze cyfryzacji marketingu, w którym skutecznie łączy wiedzę ze strategicznym podejściem. Aktualnie buduje i zarządza europejskim oddziałem firmy Delve, topowych amerykańskich doradców w obszarze technologii marketingowych, danych, oraz efektywnej reklamy, certyfikowanego partnera i resellera Google Marketing i Google Cloud Platform.

Agata strategiczne fundamenty budowała w firmie McKinsey, gdzie wspierała top menedżerów z różnych branż w osiąganiu ich celów biznesowych oraz w RTB House, które wprowadziła na najbardziej konkurencyjny dla firmy rynek francuski. Ponadto, wiedzę biznesową i doświadczenie rozwijała w firmach-liderach rynku w swoich branżach, takich jak PZU czy Booksy.

Bartosz Dziendziel
Bartosz Dziendziel
Dyrektor Marketingu, Nest Bank

Obecnie związany z Nest Bankiem, gdzie odpowiada za strategię marketingową i wszystkie działania komunikacyjne banku w tym także kampanie lead generation. W ciągu 6 lat pracy współtworzył i wprowadzał markę Nest Bank na rynek, a także rozwinął jej obecność w digitalu. Doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych zdobywał zarówno na rynku FMCG (Carlsberg) jak i branży farmaceutycznej (Sanofi).

Paweł Kubisiak
Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, „ICAN Management Review”

Redaktor, konsultant i analityk biznesowy, autor książek, badań, studiów przypadków i artykułów poświęconych tematyce przywództwa, strategii i zarządzania. Przez 10 lat kierował redakcją Harvard Business Review Polska, był również redaktorem naczelnym MIT Sloan Management Review oraz ICAN Management Review. Wcześniej pełnił m.in. funkcję wicenaczelnego „Pulsu Biznesu” oraz był współtwórcą serwisu pb.pl i Think Tanku „Poland, Go Global”. Kompetencje doradcze i redakcyjne łączy z doświadczeniem analitycznym zdobytym w domu maklerskim i funduszu inwestycyjnym, gdzie odpowiadał za sporządzanie analiz strategicznych oraz wycen inwestycyjnych. Był wykładowcą akademickim z zakresu oceny projektów inwestycyjnych oraz wyceny wartości przedsiębiorstw. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Harvard Business School Executive Education.

Maciej Żyto
Maciej Żyto
Digital Director w Play

Zarządza i bada e-commerce w handlu omnichannelowym. Posiada 20-letnie doświadczenie menedżerskie w retailu, zdobyte w RTV Euro AGD, Douglas i Payback. Jest mówcą i mentorem wspierającym rozwój osobisty i zawodowy, dzielącym się swoimi doświadczeniami z biznesu, biegów ultra oraz wypraw zimowych.

Marta Stefańska
Marta Stefańska
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji

Doświadczona menadżerka i ekspertka w zakresie marketingu strategicznego oraz komunikacji na rynku B2B oraz B2C. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie opracowania i realizacji strategii marek.

Piotr Antosiewicz
Piotr Antosiewicz
Dyrektor Działu Marketingu

Pracę w Unum Życie TUiR S.A. rozpoczął w listopadzie 2015 roku. Odpowiada za strategię i realizację komunikacji marketingowej spółki w ramach wszystkich linii biznesowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu oraz komunikacji, które zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach finansowych. Odpowiadał między innymi za rebranding marki, rozwój biznesu, relacje z dystrybutorami, wyniki sprzedażowe, komunikację inwestycyjną kierowaną do sieci sprzedaży oraz klientów, a także programy szkoleniowe oraz motywacyjne w takich firmach jak Analizy Online SA, AXA TFI SA, Agiofunds TFI SA, Skarbiec AMH SA. Piotr Antosiewicz ukończył studia w zakresie Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.

Prowadząca:

Joanna Koprowska
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.

Od ponad pięciu lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Pisze o zarządzaniu, przywództwie i cyfrowej transformacji. Nagrywa podcast „Sekrety Mistrzów”, w którym rozmawia z praktykami biznesu oraz różnymi ekspertami o tym, jak żyć pełnią życia. W chwilach wolnych od nagrywania i pisania prowadzi konferencje, webinaria i debaty. Jest laureatką nagrody głównej w konkursie „Pióro odpowiedzialności” za tekst „Czas próby dla kobiet”, w którym sygnalizowała wpływ pandemii na sytuację zawodową kobiet.

Partnerzy:






DATA: 14 grudnia 2021 r., (wtorek), godz. 9.30
CZAS TRWANIA: ok. 90 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Webinarium - 14 grudnia 2021 r., godz. 9.30

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)





Co piąta firma wpisała cyfryzację marketingu w swoją strategię, uznając go za priorytet, a 41% firm traktuje ją jako kluczowy kierunek rozwoju. Tak wynika z najnowszego raportu „Marketing pod cyfrową presją” opracowanego przez redakcję „ICAN Management Review” i firmę Delve, topowym doradcą w obszarze cyfryzacji marketingu. W badaniu wzięło udział 329 menedżerów wyższego szczebla, reprezentujących prezesów oraz szefów finansów i marketingu.

Raport jasno pokazuje, że:

  • Konsumenci na dobre zadomowili się w kanałach elektronicznych i korzystając z cyfrowych możliwości bez sentymentu porzucają te marki, które za zmianami nie nadążyły.
  • Rewolucje technologiczna i demograficzna wymuszone pandemią zmuszają marketing do silnej transformacji i zwiększenia tempa działań.
  • Firmy są świadome nieuchronności cyfryzacji marketingu, ale czasem nie do końca wiedzą, jak to sprawnie przeprowadzić.
  • Firmy muszą dziś podążyć za migracją cyfrową konsumentów i nauczyć się rozpoznawać nowe trendy, dotyczące zmiany nawyków, oczekiwań i potrzeb klientów i wyciągać z nich właściwe wnioski.

Co to oznacza dla Twojej firmy? Już 14 grudnia oglądaj webinarium i dowiedz się:

  • Jaki wpływ ma cyfryzacja marketingu na pozycję rynkową firmy i jej strategię konkurowania?
  • Jakie trendy dyktują dziś efektywność działań marketingowych i ich wpływ na wzrost organizacji i wprost na przychody ze sprzedaży?
  • Jakie są najlepsze praktyki w mojej branży?
  • Jak dziś rozumieć cyfryzację marketingu? Skąd wiedzieć, jakie podejście i technologie są najlepsze dla mojej organizacji i jej celów biznesowych?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Agenda:

09:30 - 09:50
Premiera raportu "Marketing pod cyfrową presją"
Paweł Kubisiak, Editor-at-large, ICAN Management Review
09:50 - 10:20
Cyfryzacja marketingu krok po kroku: od czego zacząć, by przenieść organizację na nowy poziom cyfrowej dojrzałości
Agata Krawiec - Rokita, General Manager, DELVE
  • Digital marketing na agendzie zarządów: dlaczego to najlepszy kierunek w drodze do wzrostu przychodów i realizacji innych celów biznesowych? Przykłady spektakularnych sukcesów.
  • Jak przekonać zarząd do odważniejszych działań w obszarze cyfryzacji marketingu?
  • Zacznijmy od podstaw: czego potrzebuję by zacząć proces cyfryzacji marketingu?
  • Jak przyciągnąć do firmy cyfrowe talenty?
10:20 - 11:00
Dyskusja praktyków: Cyfrowa rewolucja w marketingu: jak radzą sobie z tym liderzy rynku?
Joanna Koprowska, Redaktorka ICAN Management Review oraz MIT Sloan Management Review
  • Agata Krawiec - Rokita, General Manager, DELVE
  • Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu, Nest Bank
  • Maciej Żyto, Digital Director, PLAY
  • Marta Stefańska, Head of Marketing & Communication, EXATEL
  • Piotr Antosiewicz, Dyrektor Marketingu, Unum Życie TUiR S.A.
11:00 - 11:30
Q&A i networking

Poznaj naszych ekspertów:

Agata Krawiec-Rokita
Agata Krawiec-Rokita
General Manager CEE, DELVE

Agata jest praktykiem i ekspertem w obszarze cyfryzacji marketingu, w którym skutecznie łączy wiedzę ze strategicznym podejściem. Aktualnie buduje i zarządza europejskim oddziałem firmy Delve, topowych amerykańskich doradców w obszarze technologii marketingowych, danych, oraz efektywnej reklamy, certyfikowanego partnera i resellera Google Marketing i Google Cloud Platform.

Agata strategiczne fundamenty budowała w firmie McKinsey, gdzie wspierała top menedżerów z różnych branż w osiąganiu ich celów biznesowych oraz w RTB House, które wprowadziła na najbardziej konkurencyjny dla firmy rynek francuski. Ponadto, wiedzę biznesową i doświadczenie rozwijała w firmach-liderach rynku w swoich branżach, takich jak PZU czy Booksy.

Bartosz Dziendziel
Bartosz Dziendziel
Dyrektor Marketingu, Nest Bank

Obecnie związany z Nest Bankiem, gdzie odpowiada za strategię marketingową i wszystkie działania komunikacyjne banku w tym także kampanie lead generation. W ciągu 6 lat pracy współtworzył i wprowadzał markę Nest Bank na rynek, a także rozwinął jej obecność w digitalu. Doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych zdobywał zarówno na rynku FMCG (Carlsberg) jak i branży farmaceutycznej (Sanofi).

Paweł Kubisiak
Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, „ICAN Management Review”

Redaktor, konsultant i analityk biznesowy, autor książek, badań, studiów przypadków i artykułów poświęconych tematyce przywództwa, strategii i zarządzania. Przez 10 lat kierował redakcją Harvard Business Review Polska, był również redaktorem naczelnym MIT Sloan Management Review oraz ICAN Management Review. Wcześniej pełnił m.in. funkcję wicenaczelnego „Pulsu Biznesu” oraz był współtwórcą serwisu pb.pl i Think Tanku „Poland, Go Global”. Kompetencje doradcze i redakcyjne łączy z doświadczeniem analitycznym zdobytym w domu maklerskim i funduszu inwestycyjnym, gdzie odpowiadał za sporządzanie analiz strategicznych oraz wycen inwestycyjnych. Był wykładowcą akademickim z zakresu oceny projektów inwestycyjnych oraz wyceny wartości przedsiębiorstw. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Harvard Business School Executive Education.

Maciej Żyto
Maciej Żyto
Digital Director w Play

Zarządza i bada e-commerce w handlu omnichannelowym. Posiada 20-letnie doświadczenie menedżerskie w retailu, zdobyte w RTV Euro AGD, Douglas i Payback. Jest mówcą i mentorem wspierającym rozwój osobisty i zawodowy, dzielącym się swoimi doświadczeniami z biznesu, biegów ultra oraz wypraw zimowych.

Marta Stefańska
Marta Stefańska
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji

Doświadczona menadżerka i ekspertka w zakresie marketingu strategicznego oraz komunikacji na rynku B2B oraz B2C. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie opracowania i realizacji strategii marek.

Piotr Antosiewicz
Piotr Antosiewicz
Dyrektor Działu Marketingu

Pracę w Unum Życie TUiR S.A. rozpoczął w listopadzie 2015 roku. Odpowiada za strategię i realizację komunikacji marketingowej spółki w ramach wszystkich linii biznesowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu oraz komunikacji, które zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach finansowych. Odpowiadał między innymi za rebranding marki, rozwój biznesu, relacje z dystrybutorami, wyniki sprzedażowe, komunikację inwestycyjną kierowaną do sieci sprzedaży oraz klientów, a także programy szkoleniowe oraz motywacyjne w takich firmach jak Analizy Online SA, AXA TFI SA, Agiofunds TFI SA, Skarbiec AMH SA. Piotr Antosiewicz ukończył studia w zakresie Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.

Prowadząca:

Joanna Koprowska
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.

Od ponad pięciu lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Pisze o zarządzaniu, przywództwie i cyfrowej transformacji. Nagrywa podcast „Sekrety Mistrzów”, w którym rozmawia z praktykami biznesu oraz różnymi ekspertami o tym, jak żyć pełnią życia. W chwilach wolnych od nagrywania i pisania prowadzi konferencje, webinaria i debaty. Jest laureatką nagrody głównej w konkursie „Pióro odpowiedzialności” za tekst „Czas próby dla kobiet”, w którym sygnalizowała wpływ pandemii na sytuację zawodową kobiet.

Partnerzy: