W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

11 października 2021 r.
godz. 9.00

czas trwania
ok. 105 minut

Wydarzenie stacjonarne Warszawa, biuro Mindspace (ul. Koszykowa 61)

Opis śniadania:

Jednym z najbardziej skutecznych i powtarzalnych sposobów na pozyskiwanie klientów jest bezpośredni prospekting. Jednak w dzisiejszych czasach, skuteczny prospekting staje się coraz trudniejszy:

  • klienci są zalewani ogromną ilością informacji, marketingu,
  • coraz trudniejsze jest wyróżnienie się i uzyskanie odpowiedzi na swoje wiadomości.

Jedyną odpowiedzią na te wyzwania jest dokładna personalizacja komunikacji do każdej osoby, z która chcemy porozmawiać.

Czy to oznacza jednak, że musimy spędzić godziny czasu na researchu każdej osoby? Niekoniecznie. Podczas spotkania pokażemy proces oraz system, który pozwala automatyzować personalizację prospektingu na duża skalę.

Porozmawiamy z Pawlem Jaszczurowskim, CEO, Demoboost, który wykorzystuje ten proces do skutecznego prospektingu do 100 nowych osób tygodniowo, wykorzystując wielokanałową komunikację, poświęcając na nią tylko 4 godziny dziennie.

Jeżeli jesteś firmą sprzedająca B2B, na pewno wyciągniesz w tej sesji sporo praktycznej wiedzy.

Skoncentrujemy się na:

podejściu do personalizacji na dużą skalę
automatyzacji z użyciem CRM
procesie wdrożenia takiego systemu w 2 tygodnie

Warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym śniadaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie.

Agenda:

09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników i poranny networking
09:30 - 9:50
Po co firmom CRM, czyli dlaczego biznes nie lubi braku poukładania?
Łukasz Mańczak, SMB Account Executive/Account Manager, Salesforce
09:50 - 10:10
Prospecting. Jak wygląda wdrożenie?
Kamil Smuga, CTO, Limitless Technologies
10:10 - 10:45
Case study na podstawie firmy Demoboost
Panel dyskusyjny z udziałem Pawłą Jaszczurowskiego, Co-Founder & CEO, Demoboost

Partnerzy:

Ican
Limitless
Salesforce

Eksperci:

Kamil Smuga

CTO, Limitless Technologies

Kamil pełni funkcję CTO w firmie Limitless Technologies, która wdraża rozwiązania Salesforce. Wcześniej pełnił funkcję Senior Engineering Manager w Salesforce. Jest absolwentem AGH w Krakowie na kierunku Informatyka oraz Univeristy College Dublin gdzie zdobył tytuł Masters in Advanced Software Engineering

Łukasz Mańczak

SMB Account Executive/Account Manager, Salesforce

Przed dołączeniem do Salesforce doświadczenie zawodowe zdobywał mi.in. w działach sprzedaży Cisco w Dublinie. Jest współtwórcą irlandzkiego startupa nagrodzonego wyróżnieniem 'Boots Awards'. Absolwent MBA (Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej & London Business School).

Pawel Jaszczurowski

Co-Founder & CEO, Demoboost

Paweł jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Demoboost, firmy umożliwiającej innym podmiotom rynku zajmującym się oprogramowaniem łatwe tworzenie, udostępnianie i śledzenie funkcjonowania produktów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Salesforce i korporacyjnych startupach w USA. Uważa że ma szczęście pracować z niesamowitym zespołem, klientami i partnerami, i dostarczać rozwiązania dla każdego, kto sprzedaje i kupuje oprogramowanie.

Zgłoś udział

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Wydarzenie stacjonarne - 11 października 2021 r., godz. 9.00

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)





Opis śniadania:

Jednym z najbardziej skutecznych i powtarzalnych sposobów na pozyskiwanie klientów jest bezpośredni prospekting. Jednak w dzisiejszych czasach, skuteczny prospekting staje się coraz trudniejszy:

  • klienci są zalewani ogromną ilością informacji, marketingu,
  • coraz trudniejsze jest wyróżnienie się i uzyskanie odpowiedzi na swoje wiadomości.

Jedyną odpowiedzią na te wyzwania jest dokładna personalizacja komunikacji do każdej osoby, z która chcemy porozmawiać.

Czy to oznacza jednak, że musimy spędzić godziny czasu na researchu każdej osoby? Niekoniecznie. Podczas spotkania pokażemy proces oraz system, który pozwala automatyzować personalizację prospektingu na duża skalę.

Porozmawiamy z Pawlem Jaszczurowskim, CEO, Demoboost, który wykorzystuje ten proces do skutecznego prospektingu do 100 nowych osób tygodniowo, wykorzystując wielokanałową komunikację, poświęcając na nią tylko 4 godziny dziennie.

Jeżeli jesteś firmą sprzedająca B2B, na pewno wyciągniesz w tej sesji sporo praktycznej wiedzy.

Skoncentrujemy się na:

podejściu do personalizacji na dużą skalę
automatyzacji z użyciem CRM
procesie wdrożenia takiego systemu w 2 tygodnie

Warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym śniadaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie.

Agenda:

09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników i poranny networking
09:30 - 9:50
Po co firmom CRM, czyli dlaczego biznes nie lubi braku poukładania?
Łukasz Mańczak, SMB Account Executive/Account Manager, Salesforce
09:50 - 10:10
Prospecting. Jak wygląda wdrożenie?
Kamil Smuga, CTO, Limitless Technologies
10:10 - 10:45
Case study na podstawie firmy Demoboost
Panel dyskusyjny z udziałem Pawłą Jaszczurowskiego, Co-Founder & CEO, Demoboost

Partnerzy:

Ican
Limitless
Salesforce

Eksperci:

Kamil Smuga

CTO, Limitless Technologies

Kamil pełni funkcję CTO w firmie Limitless Technologies, która wdraża rozwiązania Salesforce. Wcześniej pełnił funkcję Senior Engineering Manager w Salesforce. Jest absolwentem AGH w Krakowie na kierunku Informatyka oraz Univeristy College Dublin gdzie zdobył tytuł Masters in Advanced Software Engineering

Łukasz Mańczak

SMB Account Executive/Account Manager, Salesforce

Przed dołączeniem do Salesforce doświadczenie zawodowe zdobywał mi.in. w działach sprzedaży Cisco w Dublinie. Jest współtwórcą irlandzkiego startupa nagrodzonego wyróżnieniem 'Boots Awards'. Absolwent MBA (Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej & London Business School).

Pawel Jaszczurowski

Co-Founder & CEO, Demoboost

Paweł jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Demoboost, firmy umożliwiającej innym podmiotom rynku zajmującym się oprogramowaniem łatwe tworzenie, udostępnianie i śledzenie funkcjonowania produktów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Salesforce i korporacyjnych startupach w USA. Uważa że ma szczęście pracować z niesamowitym zespołem, klientami i partnerami, i dostarczać rozwiązania dla każdego, kto sprzedaje i kupuje oprogramowanie.

Zgłoś udział