11 października 2021 r.
godz. 9.00
czas trwania
ok. 105 minut
Wydarzenie stacjonarne Warszawa, biuro Mindspace (ul. Koszykowa 61)
Jednym z najbardziej skutecznych i powtarzalnych sposobów na pozyskiwanie klientów jest bezpośredni prospekting. Jednak w dzisiejszych czasach, skuteczny prospekting staje się coraz trudniejszy:
Jedyną odpowiedzią na te wyzwania jest dokładna personalizacja komunikacji do każdej osoby, z która chcemy porozmawiać.
Czy to oznacza jednak, że musimy spędzić godziny czasu na researchu każdej osoby? Niekoniecznie. Podczas spotkania pokażemy proces oraz system, który pozwala automatyzować personalizację prospektingu na duża skalę.
Porozmawiamy z Pawlem Jaszczurowskim, CEO, Demoboost, który wykorzystuje ten proces do skutecznego prospektingu do 100 nowych osób tygodniowo, wykorzystując wielokanałową komunikację, poświęcając na nią tylko 4 godziny dziennie.
Jeżeli jesteś firmą sprzedająca B2B, na pewno wyciągniesz w tej sesji sporo praktycznej wiedzy.
Warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym śniadaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie.
Kamil pełni funkcję CTO w firmie Limitless Technologies, która wdraża rozwiązania Salesforce. Wcześniej pełnił funkcję Senior Engineering Manager w Salesforce. Jest absolwentem AGH w Krakowie na kierunku Informatyka oraz Univeristy College Dublin gdzie zdobył tytuł Masters in Advanced Software Engineering
Przed dołączeniem do Salesforce doświadczenie zawodowe zdobywał mi.in. w działach sprzedaży Cisco w Dublinie. Jest współtwórcą irlandzkiego startupa nagrodzonego wyróżnieniem 'Boots Awards'. Absolwent MBA (Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej & London Business School).
Paweł jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Demoboost, firmy umożliwiającej innym podmiotom rynku zajmującym się oprogramowaniem łatwe tworzenie, udostępnianie i śledzenie funkcjonowania produktów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Salesforce i korporacyjnych startupach w USA. Uważa że ma szczęście pracować z niesamowitym zespołem, klientami i partnerami, i dostarczać rozwiązania dla każdego, kto sprzedaje i kupuje oprogramowanie.
Jednym z najbardziej skutecznych i powtarzalnych sposobów na pozyskiwanie klientów jest bezpośredni prospekting. Jednak w dzisiejszych czasach, skuteczny prospekting staje się coraz trudniejszy:
Jedyną odpowiedzią na te wyzwania jest dokładna personalizacja komunikacji do każdej osoby, z która chcemy porozmawiać.
Czy to oznacza jednak, że musimy spędzić godziny czasu na researchu każdej osoby? Niekoniecznie. Podczas spotkania pokażemy proces oraz system, który pozwala automatyzować personalizację prospektingu na duża skalę.
Porozmawiamy z Pawlem Jaszczurowskim, CEO, Demoboost, który wykorzystuje ten proces do skutecznego prospektingu do 100 nowych osób tygodniowo, wykorzystując wielokanałową komunikację, poświęcając na nią tylko 4 godziny dziennie.
Jeżeli jesteś firmą sprzedająca B2B, na pewno wyciągniesz w tej sesji sporo praktycznej wiedzy.
Warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym śniadaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie.
Kamil pełni funkcję CTO w firmie Limitless Technologies, która wdraża rozwiązania Salesforce. Wcześniej pełnił funkcję Senior Engineering Manager w Salesforce. Jest absolwentem AGH w Krakowie na kierunku Informatyka oraz Univeristy College Dublin gdzie zdobył tytuł Masters in Advanced Software Engineering
Przed dołączeniem do Salesforce doświadczenie zawodowe zdobywał mi.in. w działach sprzedaży Cisco w Dublinie. Jest współtwórcą irlandzkiego startupa nagrodzonego wyróżnieniem 'Boots Awards'. Absolwent MBA (Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej & London Business School).
Paweł jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Demoboost, firmy umożliwiającej innym podmiotom rynku zajmującym się oprogramowaniem łatwe tworzenie, udostępnianie i śledzenie funkcjonowania produktów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Salesforce i korporacyjnych startupach w USA. Uważa że ma szczęście pracować z niesamowitym zespołem, klientami i partnerami, i dostarczać rozwiązania dla każdego, kto sprzedaje i kupuje oprogramowanie.